قصر دلم خالیه ها...

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

قصر دلم خالیه ها...

 

دستای من تو این بهار، سرده و باز

   ملتمسانه هدیه ی دستای گرمتو میخاد

پلکای من مثل پر پرنده ها کمی انگار بسته شده

   نگاهمم ماته به در، ولی اونم خسته شده

نزار بهار عمرمون مثل پاییز، خزون بشه

   نزار چشای پرامید، یکبارگی گریون بشه

بیا دوباره دستامو با دستای خودت بگیر

   تو قلبمم یه لونه کن،از اون غمامو پس بگیر

بجاش بشین کنارمو یه عمری خاطره بساز

    از دل من پر نکشو خونه رو زندونش نساز

پیله ی دلتنگیامو شبیه یه قصرش بکن

   دیوونه ی خودت رو باز، با اشوه هات پروانه کن

 

از: یه دلتنگ



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت13:37---18 فروردين 1394

esm:ghasre delam khalie haaa!





khube?....ziad feknakardama
پاسخ: خوبه... میگم وقت کردی به مسنجرتم یه سر بزنی بد نی خااااااانــــوم...



farnaz
ساعت13:36---18 فروردين 1394

salam...kheili ghashang bud hosein...mamnoooon
پاسخ: چیز قابل داری که نبود، ولی ممنون... راستی علیک سلام



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 25 فروردين 1394برچسب:, ] [ 1:9 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]